№ ТЕМА
ПОЧИНАЄМО ВИВЧАТИ ФІЗІКУ
1.Фізика як природнича наука. Фізичні тіла і фізичні явища. Механічні, теплові,
електричні, магнітні та оптичні явища.
2.Методи дослідження фізичних явищ. Спостереження та експеримент. Фізичні
величини та їх одиниці. Лабораторна робота № 1. „Фізичний кабінет та його
обладнання. Правила безпеки у фізичному кабінеті .”
3.Вимірювання та вимірювальні прилади. Розв'язування задач. Лабораторна робота
№ 2. „Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки приладу.”
4.Зв'язок фізики з повсякденним життям, технікою і виробничими технологіями.
Творці фізичної науки. Внесок українських учених у розвиток фізики.
5.Навколишній світ, в якому ми живемо. Мікро-, макро- і мегасвіти. Простір і
час. Послідовність, тривалість і періодичність подій. Одиниці часу. Лабораторна
робота № 3. „Вимірювання часу (метроном, секундомір, годинник).”
6.Виміри простору. Довжина та одиниці довжини. Площа та одиниці площі. Об'єм та
одиниці об'єму. Лабораторна робота № 4. „Вимірювання лінійних розмірів тіл та
площі поверхні.”
7.Лабораторна робота № 5. „Вимірювання об'єму твердих тіл, рідин і газів.”
8.Взаємодія тіл. Земне тяжіння. Електризація тіл. Взаємодія заряджених тіл.
Взаємодія магнітів. Сила — міра взаємодії. Енергія.
9.Тематичне оцінювання № 1.
БУДОВА РЕЧОВИНИ
1.Фізичне тіло і речовина. Маса тіла. Одиниці маси.
Вимірювання маси тіл.
2.Лабораторна робота № 6. „Вимірювання маси тіл.”
3.Будова речовини. Атоми та молекули. Будова атома. Рух і взаємодія атомів і
молекул. Залежність швидкості руху атомів і молекул від температури тіла.
Дифузія. Лабораторна робота № 7. „Дослідження явища дифузії
в рідинах і газах.”
4.Агрегатні стани речовини. Фізичні властивості тіл у різних агрегатних станах.
Кристалічні та аморфні тіла. Залежність лінійних розмірів твердих тіл від
температури
5.Густина речовини. Розв'язування задач.
6.Лабораторна робота № 8. „Визначення густини твердих
тіл і рідин .”
7.Розв΄язування задач
8.Тематичне оцінювання № 2.
СВІТЛОВІ ЯВИЩА
1.Оптичні явища в природі. Джерела та приймачі світла. Світловий промінь.
Прямолінійне поширення світла. Сонячне й місячне затемнення.
2.Фотометрія. Сила світла й освітленість.
3.Відбивання світла. Закони відбивання. Плоске дзеркало.
4.Лабораторна робота № 9 . „Вивчення законів відбивання світла за допомогою
плоского дзеркала.”
5.Розв'язування задач на прямолінійне поширення та відбивання світла
6.Тематичне оцінювання № 3.
7.Поширення світла в різних середовищах. Заломлення світла на межі двох
середовищ
8.Дисперсія світла. Спектральний склад світла. Кольори. Лабораторна робота №10.
„Утворення кольорової гами світла шляхом накладання променів різного кольору.”
9.Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи.
10.Побудова зображень, що дає тонка лінза.
11.Лабораторна робота № 11. „Визначення фокусної відстані тонкої лінзи.”
12.Око. Вади зору. Окуляри. Оптичні прилади. Лабораторна робота № 12.
„Складання найпростішого оптичного приладу.”
13.Розв΄язування задач
14.Тематичне оцінювання № 4.
15.Підсумковий урок
Хіба це нова програма? за новою навчальною програмою має бути 70 навчальних годин і інші теми аніж тут. Це одна з варіацій планування за старою навчальною програмою (минулорічною)