Інформація про автора досвіду
Прізвище, ім’я, по-батькові: Заєць Юрій Анатолійович
Рік народження: 1967
Освіта: повна вища, Харківський державний університет, 1993
Фах: вчитель фізики
Звання, нагороди: старший вчитель,
-
грамоти відділу освіти Полтавської районної державної адміністрації (2006, 2013,2014);
-
грамоти Полтавської районної ради (2009, 2011);
-
грамоти управління освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації (2005, 2007, 2008, 2011, 2012, 2013);
-
грамоти і дипломи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського (2008, 2010);
-
диплом Української астрономічної асоціації (2009);
-
диплом учасника Національного Проекту «Відкритий світ» (2012);
-
сертифікат учасника 8-го Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор» (2011);
-
грамоти Полтавського районного будинку дитячої та юнацької творчості (2012, 2014);
-
районна премія імені Самійла Величка (2014);
Педагогічний стаж: 24 роки
Посада, місце роботи: вчитель фізики, інформатики, керівник гуртка, 38744, Степненський навчально-виховний комплекс, Полтавської районної ради,село Степне, вул. Гараха, 1, тел. (0532) 55-96-24, e-mail: stepne.school@gmail.com
Інформація про методичного працівника, що узагальнив досвід
Прізвище, ім’я, по-батькові: Кучеренко Олег Володимирович
Посада, місце роботи: методист, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського
Інформація про досвід
Тема:Використання методу проектів при вивченні курсу астрономії
Мета: розширювати можливості учнів у якісному формуванні системи знань, умінь і навичок, їх застосування у практичній діяльності, сприяти розвитку інтелектуальних здібностей, створювати сприятливі умови для інтенсифікації навчальної діяльності учнів і вчителя.
Короткий зміст досвіду:
-
глибинна, філософська мотивація пізнавальної діяльності учнів на уроках астрономії;
-
пробудження цієї мотивації чуттєвим і інтуїтивним способами за допомогою сучасних комп’ютерних мультимедійних засобів – сучасні діти потребують сучасних засобів впливу на їх свідомість;
-
використання “Методу проектів” для проведення учнями власних досліджень і роздумів, захист і обговорення учнями своїх проектів - “все, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені треба, і де, і як я можу ці знання застосувати”;
-
широке впровадження позакласної і гурткової роботи з астрономії.
Основні показники результативності: підготовка призерів районного і обласного етапів Малої академії наук, районних і обласних предметних олімпіад, обласного відкритого колоквіуму “Космос і астрономія”