Четвер, 16.08.2018, 21:46
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0


 

Семінар-практикум учителів фізики закладів загальної середньої освіти Кобеляцького району
«Організація проведення практичних занять при вивченні фізики»
6 березня 2018 року

06 березня 2018 року проведено районний семінар-практикум “Організація проведення практичних занять при вивченні фізики” на базі опорного закладу “Бутенківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Ю.П. Дольд-Михайлика Кобеляцької районної ради”.

Журавель Г.В., директор школи, презентував діяльність опорного закладу та здобутки шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін.

Вчителі фізики познайомилися з родзинкою закладу - сучасним кабінетом фізики, відвідали два фрагменти лабораторних робіт з фізики у 8 класі “Визначення опору провідників” та у 10 класі “Вивчення одного з ізопроцесів” з використанням сучасних фізичних приладів та стали учасниками майстер-класу «Використання набору Енштейна для розширення можливостей вимірювання різних фізичних величин», які провела Мигуля І.І.

Цікавими для учасників семінару були майстер-класи, проведені  вчителями фізики:

“Виконання лабораторної роботи “Дослідження рівноваги тіл під дією кількох сил” засобами ІКТ” (Телятник С.С. із Кобеляцької ЗОШ І-ІІІ ст. №2 ім. Олеся Гончара);

“Використання карт знань на уроках фізики”  (Добряк Л.В. із Кобеляцької ЗОШ І-ІІ ст. №3);

“Узагальнення знань учнів з фізики з допомогою інтелектуальної гри «Що? Де? Коли? та її сворення з допомогою он-лайн ресурсу” (Шапка Л.Г. із опорного закладу “Білицька ЗОШ І-ІІІ ст. №1).

Під час круглого столу «Фізика та нова українська школа», який був проведений Дегтярем В.А., керівником РМО вчителів фізики, було відмічено, що виконання лабораторних робіт з використанням цифрового обладнання відповідає вимогам сучасної української школи і навичкам сучасного старшокласника; використання карт знань, інтелектуальних ігор дають можливість учням глибше засвоїти навчальний матеріал та є ефективними засобами формування предметної й ключових компетентностей учнів у процесі навчання фізики.

Підготувала Л.Хома

   

   

   

   

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

«Проекти. Ми робимо це так»

15 лютого 2017 року на базі Миргородської СШ №5 було проведено засідання круглого столу «Проекти. Ми робимо це так». Адже вже другий рік поспіль учні та вчителі використовують цю технологію для вивчення предмету фізики. Своїми здобутками та баченням, як застосовувати цю інновацію найбільш доцільно, ділилися вчителі фізики нашого міста. Були представлені і найбільш яскраві учнівські проекти. Серед них - презентація «Порівняння швидкостей тварин та техніки», що виконав учень НВК «Гелікон» Микитенко Антон. Своїми роздумами щодо енергозбереження ділилися школярі гімназії та «Гелікону». До речі ці проекти – міні-наукова робота учнів 7 та 8 класів. Підбір інформації, її аналіз та викладення  є досить змістовним. Про те, чому потіють вікна, розмірковували учні ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича Зубковського. На основі своїх спостережень та дослідів школярі розробили поради,  як уникнути цього явища.

Неймовірну кількість кристалів зуміли вирости власноруч юні фізики. Яскраві кольори та розмір кристалів нікого не залишили байдужими, а особлива увага була прикута до кристалу Луценко Юлії, учениці 8-Б класу Миргородської ЗОШ №1 імені Панаса Мирного. Ручної роботи термометри, динамометри, електричні кола з послідовним та паралельним з’єднанням провідників – незначна частина того, що виготовили школярі, які вивчають фізику лише два роки.

Дуже сподіваюся, що цей інтерес до практичної сторони науки збережеться в учнів нашого міста. Хочу, щоб у майбутньому вони розвивали науку та технології, які сьогодні їх так дивують.

Невєрова Ю.В., завідувач методичного кабінету Миргородської міської ради.

    

   

  

 


 

Майстер-клас «Використання методу проектів при вивченні курсу астрономії»

            28 вересня 2016 року у Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського відбувся майстер-клас вчителя Степненського навчально-виховного комплексу Полтавського району Зайця Юрія Анатолійовича з теми «Використання методу проектів при вивченні курсу астрономії».

         Юрій Анатолійович познайомив присутніх з власним досвідом роботи над викладанням предмету «Астрономія» з використанням методу проектів, що дає змогу учням проводити власні дослідження і роздуми, захист і обговорення своїх проектів.

         Заєць Ю.А. маючи великий досвід роботи є автором методичного посібника « Нові підходи при викладанні курсу астрономії» та електронного посібника «Уроки астрономії в 11 класі».

          Присутні мали змогу обговорити шляхи вирішення проблеми підготовки учнів 10-11 класів до Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії.

 


Авторська творча майстерня вчителів фізики

         31 березня 2016 року в Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського відбулося засідання авторської творчої майстерні вчителів фізики під керівництвом Довгополова Сергія Володимировича.

         Привітала учасників авторської творчої майстерні проректор Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського Марина Кирилюк, яка розповіла про мету та цілі авторської творчої майстерні вчителів фізики та побажала плідної роботи учасникам майстерні.

         З роботою майстерні вчителів фізики на 2016 рік присутніх ознайомив методист відділу природничо-математичних дисциплін та технологій Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського Олег Кучеренко.

         Тема засідання майстерні "Методика розв'язування фізичних задач". На засіданні розглянули методи розв’язання фізичних задач, в тому числі і ті, які виходять за межі шкільної програми: класичний метод; графічний метод; відносність руху; метод розмірностей; метод скінчених приростів; метод симетрії (або дзеркальних відображень).

         Керівник майстерні Долгополов С.В. запропонував присутнім авторські задачі з даної теми заняття, а також шляхи розв'язування цих задач. Присутні обговорили з керівником майстерні шляхи роботи з обдарованими учнями у підготовці до олімпіади з фізики.

     

 


 

28 жовтня 2015 року на базі Полтавської обласної гімназії-інтернату для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка Полтавської обласної ради відбувся обласний семінар-практикум «Самоосвітня діяльність вчителя фізики в умовах оновлення змісту освіти» для керівників районних (міських) методичних об'єднань вчителів фізики.

Із вступним словом до учасників семінару звернувся Кучеренко Олег Володимирович, методист відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського

Під час теоретичної частини семінару обговорювались наступні питання:

  • Самоосвітня діяльність вчителя в умовах освітніх реформ.

Мокляк Володимир Миколайович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка

Кучеренко Олег Володимирович, методист відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського

  • Система Мoodle як засіб підвищення кваліфікації педагога.

Поправка Вікторія Миколаївна, методист відділу організації підвищення кваліфікації Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського

  • Медійні ресурси як засіб підвищення самоосвіти вчителя фізики.

            Залізняк Сергій Володимирович, Заслужений вчитель України, вчитель фізики Комсомольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням економіки та права

         З досвідом організації самоосвітньої діяльності вчителів у Полтавській обласній гімназії-інтернаті для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка перед присутніми виступила Шульга Валентина Михайлівна, вчитель математики та інформатики Полтавської обласної гімназії-інтернату для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка.

         Шульга Валерій Іванович, директор Полтавської обласної гімназії-інтернату для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка, презентував навчальний заклад та провів екскурсію у музей-заповіднику А.С.Макаренка.

Під час практичної частини семінару учасники познайомилися з "Хмарним кабінетом вчителів фізики Полтавщини"(fizkab.poippo.pl.ua) створеному за допомогою об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища – Moodle та можливостями використання ресурсу у самоосвітній діяльності вчителя. Зареєструвавшись в хмарному кабінеті учасники мали змогу пройти тест на оцінку власних здібностей до саморозвитку та самоосвіти за допомогою можливостей хмарного кабінету. Присутні під час практичного модуля створили блоги методичних об'єднань вчителів фізики районів (міст) Полтавської області. Модераторами ліній практичного модуля виступили Кучеренко Олег Володимирович, методист відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського та Калініченко Станіслав Григорович, учитель математики Лобачівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Решетилівської районної ради.

Учасники семінару відзначили, що самоосвіта для педагога стала необхідністю, тому що тільки за такої умови він досягає поставленої мети, творчо зростає, а головне бачить і розвиває здібності своїх учнів.

            З матеріали семінару можна ознайомитися на веб-ресурсі "Хмарний кабінет вчителів фізики Полтавщини"(fizkab.poippo.pl.ua) у розділі Семінар-практикум "Самоосвітня діяльність вчителя фізики в умовах оновлення змісту освіти".

          

Вхід на сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2018