Понеділок, 25.09.2017, 00:56
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


«Круглий стіл» вчителів фізики Кобеляччини

«Науково-дослідницька діяльність як вища форма самоосвіти, розвитку і становлення особистості»

1 березня 2017 року на базі Кобеляцького НВК №1 відбувся «круглий стіл» вчителів фізики загальноосвітніх навчальних закладів району з теми «Науково-дослідницька діяльність як вища форма самоосвіти, розвитку і становлення особистості». Хома Л. В., методист райметодкабінету, наголосила на ролі самоосвіти вчителя фізики, яка є необхідною в сучасних умовах, коли потік інформації збільшується з кожним днем. Постольник Я.Г., директор Кобеляцького навчально-виховного комплексу №1, презентував основні напрямки навчально-виховної діяльності навчального закладу. Учитель фізики Кобеляцького НВК №1 Носко Ю. А. ознайомив вчителів фізики із власним досвідом роботи: «Формування індивідуальної освітньої траекторії учнів на уроках фізики засобами дослідження проблемних теоретичних питань з курсу фізики», роботою та здобутками творчої дослідницької групи «Гіпотеза». Учасники заходу відвідали урок з фізики в 11 класі з теми «Фізична природа корпускулярно-хвильового дуалізму». Під час запропонованого майстер-класу «Формування фізичних образів в уяві учнів за ілюстраціями шкільного підручника» вчитель наголосив на відхиленнях від фізичної реальності у наведених ілюстраціях підручника, запропонував внести зміни і доповнення до них, звернув увагу присутніх на формування обчислювальної грамотності учнів під час розв’язку задач із підручника. Телятник С. С., вчитель фізики Кобеляцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, провів майстер-клас «Використання он-лайн сервісу LearningApps.org для створення перевірочних тестів та різноманітних завдань для використання на уроках та позаурочний час». Досвідом роботи щодо залучення учнів до експериментально-дослідницької роботи, розвитку творчих здібностей учнів на уроках в позаурочний час поділилися вчителі фізики Мирошниченко А. М. з Григоро-Бригадирівської ЗОШ І-ІІ ступенів та Добряк Людмила Василівна із Кобеляцької ЗОШ І-ІІ ступнів № 3. Мигуля І. І., вчитель фізики Бутенківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, провела із учасниками майстер-клас «Робота в середовищі віртуальної фізичної лабораторії з використанням інтерактивної дошки». Дегтяр В. А., вчитель фізики Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розповів про важливу роль самоосвіти у формуванні професійних компетентностей вчителя фізики, провів майстер-клас з використання ресурсів Інтернет для науково-дослідницької роботи, продемонстрував роботу приладів, виготовлених разом з учнями. При підведенні підсумків учасники «круглого столу» відмітили, що неможливо розвинути інтелектуальні, творчі здібності учнів, їх прагнення самостійно набувати знання та спонукати до науково-дослідницької діяльності без комплексного застосування традиційних та мультимедійних технологій, мережі Інтернет на уроках та в позаурочний час за умови постійного самовдосконалення вчителя.

Підготувала Л.Хома
  
  

 

 

«Проекти. Ми робимо це так»

15 лютого 2017 року на базі Миргородської СШ №5 було проведено засідання круглого столу «Проекти. Ми робимо це так». Адже вже другий рік поспіль учні та вчителі використовують цю технологію для вивчення предмету фізики. Своїми здобутками та баченням, як застосовувати цю інновацію найбільш доцільно, ділилися вчителі фізики нашого міста. Були представлені і найбільш яскраві учнівські проекти. Серед них - презентація «Порівняння швидкостей тварин та техніки», що виконав учень НВК «Гелікон» Микитенко Антон. Своїми роздумами щодо енергозбереження ділилися школярі гімназії та «Гелікону». До речі ці проекти – міні-наукова робота учнів 7 та 8 класів. Підбір інформації, її аналіз та викладення  є досить змістовним. Про те, чому потіють вікна, розмірковували учні ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича Зубковського. На основі своїх спостережень та дослідів школярі розробили поради,  як уникнути цього явища.

Неймовірну кількість кристалів зуміли вирости власноруч юні фізики. Яскраві кольори та розмір кристалів нікого не залишили байдужими, а особлива увага була прикута до кристалу Луценко Юлії, учениці 8-Б класу Миргородської ЗОШ №1 імені Панаса Мирного. Ручної роботи термометри, динамометри, електричні кола з послідовним та паралельним з’єднанням провідників – незначна частина того, що виготовили школярі, які вивчають фізику лише два роки.

Дуже сподіваюся, що цей інтерес до практичної сторони науки збережеться в учнів нашого міста. Хочу, щоб у майбутньому вони розвивали науку та технології, які сьогодні їх так дивують.

Невєрова Ю.В., завідувач методичного кабінету Миргородської міської ради.

    

   

  

 


 

Майстер-клас «Використання методу проектів при вивченні курсу астрономії»

            28 вересня 2016 року у Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського відбувся майстер-клас вчителя Степненського навчально-виховного комплексу Полтавського району Зайця Юрія Анатолійовича з теми «Використання методу проектів при вивченні курсу астрономії».

         Юрій Анатолійович познайомив присутніх з власним досвідом роботи над викладанням предмету «Астрономія» з використанням методу проектів, що дає змогу учням проводити власні дослідження і роздуми, захист і обговорення своїх проектів.

         Заєць Ю.А. маючи великий досвід роботи є автором методичного посібника « Нові підходи при викладанні курсу астрономії» та електронного посібника «Уроки астрономії в 11 класі».

          Присутні мали змогу обговорити шляхи вирішення проблеми підготовки учнів 10-11 класів до Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії.

 


Авторська творча майстерня вчителів фізики

         31 березня 2016 року в Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського відбулося засідання авторської творчої майстерні вчителів фізики під керівництвом Довгополова Сергія Володимировича.

         Привітала учасників авторської творчої майстерні проректор Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського Марина Кирилюк, яка розповіла про мету та цілі авторської творчої майстерні вчителів фізики та побажала плідної роботи учасникам майстерні.

         З роботою майстерні вчителів фізики на 2016 рік присутніх ознайомив методист відділу природничо-математичних дисциплін та технологій Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського Олег Кучеренко.

         Тема засідання майстерні "Методика розв'язування фізичних задач". На засіданні розглянули методи розв’язання фізичних задач, в тому числі і ті, які виходять за межі шкільної програми: класичний метод; графічний метод; відносність руху; метод розмірностей; метод скінчених приростів; метод симетрії (або дзеркальних відображень).

         Керівник майстерні Долгополов С.В. запропонував присутнім авторські задачі з даної теми заняття, а також шляхи розв'язування цих задач. Присутні обговорили з керівником майстерні шляхи роботи з обдарованими учнями у підготовці до олімпіади з фізики.

     

 


 

28 жовтня 2015 року на базі Полтавської обласної гімназії-інтернату для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка Полтавської обласної ради відбувся обласний семінар-практикум «Самоосвітня діяльність вчителя фізики в умовах оновлення змісту освіти» для керівників районних (міських) методичних об'єднань вчителів фізики.

Із вступним словом до учасників семінару звернувся Кучеренко Олег Володимирович, методист відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського

Під час теоретичної частини семінару обговорювались наступні питання:

  • Самоосвітня діяльність вчителя в умовах освітніх реформ.

Мокляк Володимир Миколайович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка

Кучеренко Олег Володимирович, методист відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського

  • Система Мoodle як засіб підвищення кваліфікації педагога.

Поправка Вікторія Миколаївна, методист відділу організації підвищення кваліфікації Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського

  • Медійні ресурси як засіб підвищення самоосвіти вчителя фізики.

            Залізняк Сергій Володимирович, Заслужений вчитель України, вчитель фізики Комсомольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням економіки та права

         З досвідом організації самоосвітньої діяльності вчителів у Полтавській обласній гімназії-інтернаті для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка перед присутніми виступила Шульга Валентина Михайлівна, вчитель математики та інформатики Полтавської обласної гімназії-інтернату для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка.

         Шульга Валерій Іванович, директор Полтавської обласної гімназії-інтернату для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка, презентував навчальний заклад та провів екскурсію у музей-заповіднику А.С.Макаренка.

Під час практичної частини семінару учасники познайомилися з "Хмарним кабінетом вчителів фізики Полтавщини"(fizkab.poippo.pl.ua) створеному за допомогою об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища – Moodle та можливостями використання ресурсу у самоосвітній діяльності вчителя. Зареєструвавшись в хмарному кабінеті учасники мали змогу пройти тест на оцінку власних здібностей до саморозвитку та самоосвіти за допомогою можливостей хмарного кабінету. Присутні під час практичного модуля створили блоги методичних об'єднань вчителів фізики районів (міст) Полтавської області. Модераторами ліній практичного модуля виступили Кучеренко Олег Володимирович, методист відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського та Калініченко Станіслав Григорович, учитель математики Лобачівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Решетилівської районної ради.

Учасники семінару відзначили, що самоосвіта для педагога стала необхідністю, тому що тільки за такої умови він досягає поставленої мети, творчо зростає, а головне бачить і розвиває здібності своїх учнів.

            З матеріали семінару можна ознайомитися на веб-ресурсі "Хмарний кабінет вчителів фізики Полтавщини"(fizkab.poippo.pl.ua) у розділі Семінар-практикум "Самоосвітня діяльність вчителя фізики в умовах оновлення змісту освіти".

          

Вхід на сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2017