Неділя, 22.01.2017, 18:13
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Майстер-клас «Використання методу проектів при вивченні курсу астрономії»

            28 вересня 2016 року у Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського відбувся майстер-клас вчителя Степненського навчально-виховного комплексу Полтавського району Зайця Юрія Анатолійовича з теми «Використання методу проектів при вивченні курсу астрономії».

         Юрій Анатолійович познайомив присутніх з власним досвідом роботи над викладанням предмету «Астрономія» з використанням методу проектів, що дає змогу учням проводити власні дослідження і роздуми, захист і обговорення своїх проектів.

         Заєць Ю.А. маючи великий досвід роботи є автором методичного посібника « Нові підходи при викладанні курсу астрономії» та електронного посібника «Уроки астрономії в 11 класі».

          Присутні мали змогу обговорити шляхи вирішення проблеми підготовки учнів 10-11 класів до Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії.

 


Авторська творча майстерня вчителів фізики

         31 березня 2016 року в Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського відбулося засідання авторської творчої майстерні вчителів фізики під керівництвом Довгополова Сергія Володимировича.

         Привітала учасників авторської творчої майстерні проректор Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського Марина Кирилюк, яка розповіла про мету та цілі авторської творчої майстерні вчителів фізики та побажала плідної роботи учасникам майстерні.

         З роботою майстерні вчителів фізики на 2016 рік присутніх ознайомив методист відділу природничо-математичних дисциплін та технологій Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського Олег Кучеренко.

         Тема засідання майстерні "Методика розв'язування фізичних задач". На засіданні розглянули методи розв’язання фізичних задач, в тому числі і ті, які виходять за межі шкільної програми: класичний метод; графічний метод; відносність руху; метод розмірностей; метод скінчених приростів; метод симетрії (або дзеркальних відображень).

         Керівник майстерні Долгополов С.В. запропонував присутнім авторські задачі з даної теми заняття, а також шляхи розв'язування цих задач. Присутні обговорили з керівником майстерні шляхи роботи з обдарованими учнями у підготовці до олімпіади з фізики.

     

 


 

28 жовтня 2015 року на базі Полтавської обласної гімназії-інтернату для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка Полтавської обласної ради відбувся обласний семінар-практикум «Самоосвітня діяльність вчителя фізики в умовах оновлення змісту освіти» для керівників районних (міських) методичних об'єднань вчителів фізики.

Із вступним словом до учасників семінару звернувся Кучеренко Олег Володимирович, методист відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського

Під час теоретичної частини семінару обговорювались наступні питання:

  • Самоосвітня діяльність вчителя в умовах освітніх реформ.

Мокляк Володимир Миколайович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка

Кучеренко Олег Володимирович, методист відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського

  • Система Мoodle як засіб підвищення кваліфікації педагога.

Поправка Вікторія Миколаївна, методист відділу організації підвищення кваліфікації Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського

  • Медійні ресурси як засіб підвищення самоосвіти вчителя фізики.

            Залізняк Сергій Володимирович, Заслужений вчитель України, вчитель фізики Комсомольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням економіки та права

         З досвідом організації самоосвітньої діяльності вчителів у Полтавській обласній гімназії-інтернаті для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка перед присутніми виступила Шульга Валентина Михайлівна, вчитель математики та інформатики Полтавської обласної гімназії-інтернату для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка.

         Шульга Валерій Іванович, директор Полтавської обласної гімназії-інтернату для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка, презентував навчальний заклад та провів екскурсію у музей-заповіднику А.С.Макаренка.

Під час практичної частини семінару учасники познайомилися з "Хмарним кабінетом вчителів фізики Полтавщини"(fizkab.poippo.pl.ua) створеному за допомогою об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища – Moodle та можливостями використання ресурсу у самоосвітній діяльності вчителя. Зареєструвавшись в хмарному кабінеті учасники мали змогу пройти тест на оцінку власних здібностей до саморозвитку та самоосвіти за допомогою можливостей хмарного кабінету. Присутні під час практичного модуля створили блоги методичних об'єднань вчителів фізики районів (міст) Полтавської області. Модераторами ліній практичного модуля виступили Кучеренко Олег Володимирович, методист відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського та Калініченко Станіслав Григорович, учитель математики Лобачівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Решетилівської районної ради.

Учасники семінару відзначили, що самоосвіта для педагога стала необхідністю, тому що тільки за такої умови він досягає поставленої мети, творчо зростає, а головне бачить і розвиває здібності своїх учнів.

            З матеріали семінару можна ознайомитися на веб-ресурсі "Хмарний кабінет вчителів фізики Полтавщини"(fizkab.poippo.pl.ua) у розділі Семінар-практикум "Самоосвітня діяльність вчителя фізики в умовах оновлення змісту освіти".

          

Вхід на сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2017