Сайт вчителів фізики та астрономії - Педагогічний досвід
Четвер, 30.03.2017, 14:33
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Прізвище, ім'я, по батькові:
Шушпанова Олександра Леонідівна
Рік народження: 1968 р.
Освіта: вища, Дніпропетровський державний університет, 1990 р.
Фах: вчитель фізики
Звання, нагороди: старший учитель, 2005 рік; грамоти міського та обласного управління освіти.
Посада: вчитель фізики. Педагогічний стаж: 19 років.
Адреса досвіду: Кременчуцький ліцей № 4 ,
вул. Першотравнева 13,
м. Кременчук,
Полтавська область,
39614,
тел.3-31-57
 
 
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСВІД
Тема: «Використання інформаційних технологій на уроках фізики»
Мета: розширювати можливості учнів у якісному формуванні системи знань, умінь і навичок їх застосування у практичній діяльності, сприяти розвитку інтелектуальних здібностей до самонавчання, створювати сприятливі умови для інтенсифікації навчальної діяльності учнів і вчителя.
 
Короткий зміст досвіду: Підходячи до праці творчо, Шушпанова О.Л. серйозну увагу приділяє використанню різних типів уроків у системі вивчення теми, диференційованому підходу до визначення завдань з урахуванням індивідуальних можливостей учнів, важливе значення надає самостійній роботі. Щодо форм організації навчальної діяльності учнів перевагу віддає індивідуальній та груповій формам. Особливо ефективною є групова форма роботи на семінарах і практичних заняттях у класах фізико-математичного профілю.
 
Досвід Олександри Леонідівни свідчить, що вдале використання нових інформаційних технологій на уроках фізики разом із забезпеченням певної системи фізичних знань та умінь формує в учнів пізнавальний інтерес до предмету, виявляє їх здібності, позитивно впливає на вибір учнями спеціальностей, пов'язаних з фізикою.
З астрономії нею була створена власна розробка уроку з мультимедійною підтримкою з теми: «Сузір’я. Зоряні карти.» Про стійкий інтерес до фізики свідчить той факт, що учні Олександри Леонідівни майже щорічно є переможцями олімпіад різних рівнів.
 
Роль учителя профільних предметів у спеціалізованих класах є дуже важливою. Він суттєво впливає на вибір дитиною майбутньої професії. Тому це має бути творча особистість, яка постійно працює над собою, шукає нові підходи, удосконалює форми та прийоми навчання. Олександра Леонідівна належить саме до таких педагогів. З 2006 року вона очолює міське методоб'єднання вчителів фізики. Читала лекції для слухачів курсів підвищення кваліфікації на базі Кременчуцького методичного центру.
 
Удосконалення процесу формування і розвитку особистості вчителя пов'язує із особистісно-зорієнтованим підходом до дитини, необхідністю гуманних взаємин між учителем і учнем, його індивідуальністю, неповторністю внутрішнього світу, здібностей, потенційних можливостей.
 
Творча взаємодія вчителя й учня, відсутність страху, радість спілкування двох рівних партнерів, право на власну думку, підтримка навіть невеликого успіху допомагає в саморозвитку – так реалізує ідеї співробітництва у своїй педагогічній діяльності Олександра Леонідівна Шушпанова.
 
Чуйна, щира, тактовна. Користується авторитетом серед колег, учнів та батьків.
 
Форма відбору досвіду: Учасник Всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2009».
 
Обласний професійний конкурс: лауреат ІІ очного етапу (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2004»; переможець ІІ очного етапу (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2009»
 
Районний професійний конкурс: переможець районного конкурсу «Вчитель року –2004» в номінації «Фізика»; міського конкурсу «Вчитель року – 2009» в номінації «Фізика».
 
Інші професійні конкурси: ліцейський конкурс «Кращий урок року»
 
Науково-методичне видання: 2005 р. – публікація в журналі «Фізика в школах України»; 2009 р. – методичний посібник з мультимедійною підтримкою курсу фізики 7 класу «Використання комп'ютера на уроках фізики»
 
Основні показники результативності: 2005 р. – 1 призер міської і обласної олімпіади з фізики; 2006, 2007 рр. – 2 переможця міської і призери обласної олімпіади з фізики; 2008 р. – 2 переможця міської і 1 призер обласної олімпіади; 2009 р. – 2 переможця міської олімпіади з фізики. Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня» 2007 р. – 11 учасників, з них 10 добрих результатів, 2008 р. – 19 учасників, з них 7 відмінних результатів і 9 добрих, 2009 р. – 18 учасників, з них 6 відмінних результатів і 10 добрих. 2007 р. – 1 призер міського конкурсу-захисту робіт Малої академії наук.
 
Форми узагальнення: Банк «Зернини педагогічного досвіду ліцею» 
 
Місце збереження: інформаційно-методичний центр Кременчуцького ліцею № 4
Вхід на сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2017